Adresonderzoek aanvragen

U kunt een adresonderzoek aanvragen als iemand op uw adres staat ingeschreven die er niet woont. Of als u die persoon met een briefadres op uw adres niet meer bereiken kunt. Ook kunt u de toestemming voor het briefadres intrekken. Wij kunnen na het onderzoek iemand uitschrijven of inschrijven op een nieuw adres.

Wie kan een adresonderzoek aanvragen?

U kunt een adresonderzoek aanvragen als u eigenaar, huurder of medebewoner bent van de woning. U kunt een adresonderzoek ook weer intrekken.

Hoe lang duurt het onderzoek?

Een adresonderzoek duurt maximaal 12 weken. U krijgt bericht over de uitslag van het onderzoek.

Meenemen naar uw afspraak

  • Een geldige identiteitsbewijs;
  • Bewijs dat u eigenaar of huurder bent van de woning. Bijvoorbeeld een koop- of huurcontract;
  • Als u weet om welke persoon het gaat, geeft u ook de naam, geboortedatum en telefoonnummer van deze persoon door.

Openingstijden

maandag 9.00 - 16.00 uur
dinsdag 9.00 - 19.00 uur
woensdag 9.00 - 16.00 uur
donderdag 9.00 - 16.00 uur
vrijdag 9.00 - 12.00 uur

Wij werken op afspraak

Bezoekadres

Ridderstraat 250 (ingang Oostersingel)
4101 BK Culemborg

Postadres

Postbus 136
4100 AC Culemborg

Informatiemagazine - voorzieningen en stratengids
 

Contact

Telefoon 0345 477 700
Maandag, dinsdag, woensdag, donderdag van 9.00 - 16.00 uur
Vrijdag van 9.00 - 12.00 uur

E-mail info@culemborg.nl

Wij zijn bereikbaar via

© 2023 Gemeente Culemborg